Rychle, kvalitně a levně

Insolvenč. rejstřík - přihlášené pohledávky

10.07.2017 10:18
Do sekce Produkty jsem zařadil nástroj - ukázku možného napojení a stahování dat z Insolventního rejstříku viz zde  https://isir.justice.cz/isir/common/index.do.
 
Zaměřil jsem se na možnost reportovat přihlášení pohledávek do insolvenčního řízení, protože samotný rejstřík přes webové rozhraní neumožňuje tuto filtraci.
 
Na základě tohoto programu je možné zjišťovat jestli a kdy ten který subjekt přihlásil pohledávky do insolvenčního řízení.
 
 
Program na základě webové služby API se dotazuje do databáze Insolvenčního rejstříku a následně poskytne data/repot v excel podobě.Do sekce Produkty jsem zařadil nástroj - ukázku možného napojení a stahování dat z Insolventního rejstříku https://isir.justice.cz/isir/common/index.do
Zaměřil jsem se na možnost reportovat hlášení pohledávek, protože samotný rejstřík přes webové rozhraní neumožňuje tuto filtraci.
Program na základě webové služby API se dotazuje do databáze Insolvenčního rejstříku a následně poskytne data/repot v excel podobě.Do sekce Produkty jsem zařadil nástroj - ukázku možného napojení a stahování dat z Insolventního rejstříku https://isir.justice.cz/isir/common/index.do
Zaměřil jsem se na možnost reportovat hlášení pohledávek, protože samotný rejstřík přes webové rozhraní neumožňuje tuto filtraci.
Program na základě webové služby API se dotazuje do databáze Insolvenčního rejstříku a následně poskytne data/repot v excel podobě.

Vyhledávání

Proč platit peníze za drahé a licencované programy?

 

Kancelářské produkty MS office obsahují prostředí VBA (vývoj. nástroje pro programátory) za pomoci kterého lze napsat koplexní automatizovaný podnikový software.